BK5forum-L Archives

Archiver > BK5forum > 1999-10 > 0940746788

From: "Bjorn Erik Boye" <>
Subject: SV: ERROR
Date: Sun, 24 Oct 1999 06:33:08 -0000

----- Original Message -----
From: Otto Jørgensen <>
To: <>
Sent: Saturday, October 23, 1999 2:11 PM
Subject: Re: ERROR

> Fri, 22 Oct 1999 22:12:50 -0000, "Bjorn Erik Boye" <>
> wrote:

KLIPPET
> [...]
KLIPPET
> Det er nok en menneskelig faktor som har oppstått

KLIPPET

> Send databasen til meg og jeg skal se om jeg kan fikse personfilen din.
> Pakk hele database i en ZIP-fil.
> --
> Otto Jorgensen - Norway
> http://home.sol.no/~ojorgens/ e.mail:

Tusen takk for det raske og hjelpsomme svaret.
Både WinZip/Kopiering i A:/o.l. avviser disketten med "Kan ikke lese kilde".
Er sikker på at jeg formaterte denne før back-up men. Laster nå ned ny
BK5 og legger dette inn på nytt. Egentlig ikke sååå mange timer. Har brukbart
underlag. Sjekker dette med backup og tilbakeføring på et tidlig stadium i
registreringen. Regner da med at dette løser seg etterhvert.
Sier bare derfor TAkk for tilbudet.

Mvh Bjørn Erik Boye

This thread: