BK5forum-L Archives

Archiver > BK5forum > 2007-12 > 1198917666

From: Kirsti Helene Arctander <>
Subject: Re: [BK-Nordic] Sletting
Date: Sat, 29 Dec 2007 09:41:06 +0100

Hei Elisabeth.
Du kaller det ledige nummeret for ledig eller som jeg så en gjorde her, han kalte kvinner ledigk og menn for ledigm. Når du da skal bruke dette og legge ei kone til "Per" legger du til partner som vanlig og kaller henne for ledig (eller ledigk) når du har gjort det, endrer du navnet til det hun heter.

Du kan søke på disse "ledige" hele tiden, slik at du vet hvor mange du har.

Mvh Kirsti