BK5forum-L Archives

Archiver > BK5forum > 2011-01 > 1296307560

From: "Jan M. Keus" <>
Subject: Re: [BK-Nordic] Skilsmisse i Holger
Date: Sat, 29 Jan 2011 14:26:06 +0100

Jeg bruker ikke BK så mye, kun i forbindelse med slektsbok utskrift, og
overfører da mine data via GEDCOM fra mitt primærprogram Holger til BK.
Og det er akkurat i Holger at de har "løst" problemet med ekteskap slutt. I
og med at de har gitt mulighet å innføre en sluttdatum ved siden av vielses
datum. Der har man mulighet i å oppgi exact datum, cirka datum, føre datum,
efter datum, uppskattat datum, åldersuppgift datum, dølt datum. (jeg har
litt problem å finne de rette norske ord).
JanM