BUITENPOSTEN-L Archives

Archiver > BUITENPOSTEN > 2007-06 > 1181896523

From: "Daniel Jacobs" <>
Subject: Re: [BP] Kopiereg: Wat dink die lysteraars?
Date: Fri, 15 Jun 2007 10:35:23 +0200

Beste Vriende

Ek dink die oplossing vir die probleem is om "voetnotas" in die genealogiese
program wat jy gebruik te maak en dit dan saam met die publikasie beskikbaar
te stel, omdat dit verseker onmoontlik om al die verwysings te publiseer.
Soos reeds genoem is dit ter wille van die toekomstige navorsers se
kontrollering van feite (en natuurlik ook erkenning van die bron) egter
belangrik om die bron/bronne van elke brokkie inligting iewers
neergepen/neergetik te hê.

Neem ook die gevalle waar jy soms konflikterende inligting het. Met die
samestelling van my Vosloo register het ek in een geval drie verskillende
geboortedatums vir 'n persoon gehad. 'n Mens kan dan jou argumente oor
watter datum jy as die mees waarskynlike korrek beskou in jou elektroniese
kopie hê, terwyl jy in jou gepubliseerde weergawe 'n keuse maak vir die mees
waarskynlik korrekte datum of indien dit nie te veel plek gaan inneem nie
net die inligting met hulle verskillende bronne kan gee. Met konflikternde
datums moet mens miskien maar altyd die verskillende datums in jou
gepubliseerde weergawe gee - iets wat egter met spelling-variasies van name
nie altyd moontlik is nie.

Groete

Daniel Jacobs
www.gendata.co.za