BUITENPOSTEN-L Archives

Archiver > BUITENPOSTEN > 2009-10 > 1256368736

From: "Ernest Bessinger" <>
Subject: Re: [BP] VANDAG IN DIE GESK.: HET VAN ONS HUGENOTEVOOROUERSDITOORWEEG OM KATOLIEKE TE WORD?
Date: Sat, 24 Oct 2009 09:18:56 +0200

Daniel,

Ek het vergeet om te noem. Een van die groot beperking op die Franse in SA
was die opsê van hulle kultuur in die algemeen. Die Nederlanders het hulle
toegelaat op voorwaarde dat hulle met die gemeenskap saamwerk en nie hulle
eie beleide vorm nie (nie dat heeltemal suksesvol was nie).

Nog 'n punt wat ek vergeet het was daar baie families was wat gevlug het.
Meeste na Nederland en Duitsland en dan later na Amerika, Afrika en die
Ooste. Baie van die Suid Afrikaanse Hugenote kom nie direk uit Frankryk hier
aan nie maar van Nederland.

Groete
Ernest Bessinger, Waterpoort.

--