From: Klaas Houterman <>
Subject: (H)outerman
Date: Mon, 10 Feb 1997 12:06:20 -0800

Ik ben op zoek naar gegevens over de familie Houterman of Outerman.
Mijn oudst bekende stamvader is Cornelis Cornelissen Outerman, afkomstig =

uit Westkapelle en geboren omstreeks 1630. Hij was in 1654 gehuwd met =

Elisabeth van der Haege te Biggekerke.
Omdat veel archieven van Westkapelle verloren zijn gegaan, zit mijn =

onderzoek een beetje vast. Wie kan mij verder helpen of heeft aanvullende =

gegevens over de familie (H)outerman? Graag ook gegevens uit Belgi=EB omdat=
=

er een vermoeden bestaat dat deze familie afkomstig is uit Vlanderen.

Bij voorbat dank,

Klaas Houterman