From: Herman de Wit <>
Subject: Re: Zet primaire bronnen op het Net!
Date: Sun, 25 Jan 1998 17:45:30 +0100

Piet Molema wrote:

> Ook op de Bulletin Board Systems in het WGA-net staan primaire bronnen waarin
> men kan zoeken op naam.
>
> Kijk daarvoor op onze site onder "Tips en links" o.a. naar "Genalogie en
> telecommunicatie (BBS vs. Internet)" en volg de link "Bronscan".
>
> Op de BBS-en is meer te vinden dan jullie denken. Volg daar ook eens
> berichtengebied GENEA.028 waar een enthousiaste club genealogen in Nederland en
> Belgie veel informatie met elkaar uitwisselen tege nee nlager tarief. Als DOSgg
> point betaal ik nl. 1x per jaar f 30,-- en als private node in het WGA-net f
> [...]

Beste Piet en andere 'benelux-lezers,

Natuurlijk hebben de BBS'n een groot aantal gegevens online staan.
Sterker nog, op mijn homepage staat dit nadrukkelijk aangegeven,
compleet met een link naar het overzicht van Bronscan-documenten en met
een te downloaden bestand waarin deze gegevens ook terug te vinden zijn.

Groet,
Herman de Wit