From: "Ed Hupkens" <>
Subject: Re: Bronvermelding
Date: 2 Mar 1998 20:02:28 GMT

Beste Bert,

Het CBG heeft ooit een brochure uitgegeven met regels voor het vermelden
van bronnen. Wellicht dat die nog verkrijgbaar is.

"Richtlijnen voor het bewerken van genealogische publicaties" door Mr. O.
Schutte, 2e druk,1984.
De 1e druk verscheen als bijlage bij De Nederlandsche Leeuw, okt-nov. 1978.

Groeten,
Ed Hupkens

Bert Burggraaf <> schreef in artikel
<01bd45d6$6a6a2120$>...