From: Huub van Helvoort< >
Subject: Re: Gijsberts van Lieshout - Verstegen
Date: 29 Jun 1998 07:27:06 GMT

>Beste Huub,
>
>Dat heb ik allemaal al gedaan, maar het heeft me noch het overlijden
>van Maria noch haar huwelijk opgeleverd.
>Vandaar mijn vraag in deze nieuwsgroep.

Beste Willem,

Heeft Boekel dan al een bevolkingsregister, dan kun je daarin mogelijk
vinden waarnaartoe ze vertrokken is.

Ik heb ook nog op GenLias gekeken, en vond verschillende Maria Verstegen
in de omgeving van Boekel na 1842, o.a. Herpen 1844, Zeeland 1846 en
Neerlangel 1851.
Misschien is ze een van deze.

Success, Huub.
--
Ik zoek "van Helvoort, Seuren, Craane, Verhoeven"
http://www.gironet.nl/home/idefiks/genindex.htm