From: <>
Subject: Re: Dezelfde voornaam in één gezin
Date: Mon, 8 Feb 1999 19:43:26 +0100

Beste Richard,

Zoals een eerdere reactie al aangeeft, kan je er niet zomaar van uit gaan,
dat bij een opnieuw vernoemd kind "de vorige" overleden is. Ik ben ook
gezinnen tegengekomen waarbij meerdere (overigens maximaal 2) kinderen
dezelfde naam hebben. Later kom je ze tegen als "de jonge" en "de oude".

Vrgr

Albert Sieverdink
Richard Gout heeft geschreven in bericht <>...

This thread: