From: Esther Perry <>
Subject: Maurits van Nassau van de Lek
Date: Thu, 04 Mar 1999 06:53:55 -0800

> volgens mij kan je in het wapenboek van Rietstap een bijdrage over deze
> familie van Nassau vinden.

Hallo Roelof,

Leuk om de titel van een boek te krijgen, maarre....
weet je misschien ook waar in Canada ik dat boek kan inkijken?
Dat is juist de reden dat ik met deze vraag naar de nieuwsgroep
ben gekomen: het is een beetje ver om even naar de gemeente
bibliotheek in Rotterdam of de Koninklijke Bibliotheek in
Den Haag(?) te gaan. Helaas zijn de bibliotheken hier meer
geinteresseerd in het Engelse koningshuis dan het Nederlandse.

Esther Perry

--
Groeten uit/Greetings from Beautiful British Columbia
Email: mailto:

This thread: