From: "Rinse Spits" <>
Subject: Keuning
Date: Mon, 15 Mar 1999 15:04:19 PST

Hallo medegenealogen,

Ruim 30 jaar geleden is er een genealogie over de familie Keuning
gepubliceerd. Dit betrof de familie Keuning uit Drachten. Dit boek heb
ik nagetrokken en waar nodig aangevuld en verbeterd. Er blijken echter
veel meer families Keuning te zijn. Nu ben ik bezig van alle families
Keuning de gegevens te verzamelen. De meesten blijken uit Friesland te
komen. In Friesland heb ik de meesten nu wel in kaart gebracht. Er zijn
echter veel Keunings uit Friesland vertrokken, vooral naar Amsterdam en
Amerika. Wie heeft gegevens over mensen met de naam Keuning?

Groeten van Rinse Spits

of

Genalogie: Spits, Spitz, Buren, Keuning, Hilverda, Herrema,
Terchellinger families en Vlielander families.