From: Herman van Aken< >
Subject: Re: webpages maken
Date: Tue, 23 Mar 1999 21:38:32 +0100 GMT

Margaret Rijkelijkhuizen en Don Arnoldus scheven over Web-pagina's
maken.

Uitgaan van een standaard pagina welk als pakketje wordt aangeboden en waar =
je zelf op eenvoudige wijze aanpassingen in kunt aanbrengen lijkt me een =
goed idee.

Zelf heb ik onlangs tegen gereduceerde prijs het nederlandstalige pakket =
WEB aangeschaft (winkelprijs ca 130 bij o.a. Bruna) maar bij een =
demonstratie op een hcc-avond was deze tegen een gereduceerde prijs =
verkrijgbaar. Dit programma is van NTM Publishing=
BV, Kabelweg 37-6, 1014 BA Amsterdam en de helpdeks is =
http//www.baboonshop.com en via email
Ik ga er binnenkort mee aan de slag. Op de demonstratie-avond leek het een =
zeer gebruikersvriendelijk programma.
Lijkt me ook wel wat om hiermee te stoeien in een aantal workschops.
Wellicht een idee voor NGV-afdelingen ook.

Groeten, Herman

Op zoek naar aanvulling voor mijn VAN AKEN-base

This thread: