From: Jan Hassebroek <>
Subject: Re: SCHILPEROORd (T)
Date: Fri, 02 Apr 1999 19:00:13 GMT

Bert van Kootwijk wrote:

> Wie kan informatie verschaffen over de voorouders van
> Jacobus Pieterse Schilperoort, JM van Rhoon ,getr Pernis 24-1-1713
> met Kniertje Hendriksdr Prins (Witte) en van

het spijt mij maar ik kan je niet helpen, maar hier in Niagara in
Canada ging opeens de deuren van weleer open en lieten de klanken
van het DSC-band o.l.v. Peter Schilperoort dwarrelen in mijn gedach-
ten. Ik weet het, I'm off Topic, maar elke tweede zaterdag om 13:00
moest ik als een halve dwaas van mijn werk (in Amsterdam) op de
N.Z. Voorburgwal op de fiets naar huis op de De Ruyterwegweg vliegen
om te luisteren naar de VARA-uitzending van de enige echte Dixieland
Band.

okay.....sorry.....terug naar genealogie. Groeten/JAN
-
* SEARCHING: denHouter, Duyndam, Dijkman, Haasbroek,Hassebroek, *
* Hazebroek, Heine, Hermanni, Marais, van Duyn *
* Jan Hassebroek, St.Catharines,ON, Canada ICQ : 15988299 *

This thread: