From: "Ivo De Broeck" <>
Subject: Re: gegevensuitwisseling
Date: Mon, 9 Aug 1999 18:35:01 +0200

Beste Chris,

Ik vind dit een prachtig idee! Daarom ben ik in Vlaanderen er ook mee
gestart ;-)

Op http://members.xoom.com/ivodb/flanders/ zijn nu 164 onderzoekers
geregistreerd en links naar (schatting) een 3.000 4.000 familienamen en
dit op enkele maanden tijd. Voor Nederland zijn er vergelijkbare
initiatieven (kijk eens bij Wortels uit het Verleden).

--------------------------
Ivo De Broeck http://go.to/genealogie
Software for genealogy: http://members.xoom.com/ivodb/software/
Kings of Belgium: http://members.xoom.com/ivodb/kings/

Jeanny en Chris Wessels <> schreef in
berichtnieuws 7omq5h$517$1@news.worldonline.nl...
> [...]
er
> veel en veel meer lezers zijn die vragen dan dat er zijn die beantwoorden.
> Nog mooier zou zijn als iemand (priv-persoon of instantie) het initiatief
> zou nemen tot het opzetten van een benelux-brede database met daarin de
> gegevens van de familienamen en de personen die ermee bezig zijn. Deze
> nieuwsgroep zou dan mooi als bron kunnen dienen
>
> Groeten,
>
> Chris Wessels
>
> (Ik beschik o.a. over materiaal over de families Bustin, Schulpen,
Linssen,
> de Gier, Vink)

This thread: