From: "Paul De Clerck" <>
Subject: Re: geboorte
Date: Wed, 18 Aug 1999 09:01:23 +0200

Hi Jan,
Hartelijk proficiat natuurlijk, maar is het een zoon van je zoon of
eentje van je dochter?
Als ik de bijgevoegde tekst als hint gebruik is het van je zoon, want
moeders en dochters worden er niet in vermeld.
Wat zullen de vrouwelijke medegenealogen daar trouwens van denken?

--

Groetjes uit - Greetings from - Bonjour de
Leuven (Brabant - Belgium)

This thread: