From: "Jaap van Kuler" <>
Subject: PUBLICATIE OLDEBROEK
Date: Mon, 11 Oct 1999 14:26:57 +0200

Herhaalde berichtgeving:

VOOROUDERS IN OLDEBROEK. Dat is de titel van een boekje dat onlangs is
verschenen. Daarin de kwartierstaat van mijn grootvader Adolf Knul
(1875-1949), met voorouders uit Oldebroek en Kampen (9 generaties). Voorts
de parenteel van Henrick Jansz Sneeloper (5 gen.), de parenteel van Aart
Cornelisz (5 gen.), de genealogie van Hendrik Petersz Kloek (3 gen.), de
parenteel van Egbert Henricksz Staal (5 gen.) en de parenteel van Reyer
Claasz (5 gen.). Periode ca. 1670 - ca. 1811. Op al deze overzichten is een
index toegevoegd. Interessant voor genealogen die onderzoek doen in
Oldebroek. Het boekje A5-formaat, 48
pagina's, kost fl. 17,50 en kan besteld worden via mijn e-mailadres:
.

This thread: