From: "Christoffer Boerema" <>
Subject: Re: Zoeken plaatsnaam
Date: Sun, 31 Oct 1999 03:55:54 +0100

Ik heb even gekeken in Placefinder, http://maps.expedia.com/PlaceFinder.asp
een progje waarmee je de gehele wereld kunt afzoeken. Er zijn wel wat
plaatsen die er op lijken, maar hier niet in de buurt. 40 keer in de Orint
1 keer Spanje en 1 keer Griekenland. Kijk zelf maar eens. Mischien kun je
door te spelen met wat letters erachter komen.
Succes, Christoffer

Chris is nog steeds op zoek naar Boerema, Zeldenthuis, Harkema, Spanjer en
nog veel meer.
Gerda zou graag mr beer(en) op de weg willen zien.

Meer Boerema en Beer kunt u ook vinden op:
Http://home.wxs.nl/~boere020

J.K. van der Werff heeft geschreven in bericht <>...

This thread: