From: "Ph.J. van Dael" <>
Subject: Re: Genealogie Schutte
Date: Thu, 04 Nov 1999 20:25:04 +0100

Ik denk dat er over Schutte heel wat te vinden is/al heel wat gevonden zal
zijn, want het erelid O. Schutte van het Koninklijk Genootschap voor Geslacht
en Wapenkunde is ene mr O. Schutte, voormalig secretaris van de hoge raad van
Adel, en hij zal zeker het een en ander hebben uitgezocht. Schrijf hem een
briefje.

This thread: