From: "UrsusKirk" <>
Subject: Latijn
Date: Sat, 13 Nov 1999 01:20:27 +0100

Hallo allemaal,

Al eerder schreef ik u allen om te melden dat mijn Latijn lijst on-line te
downloaden is. Gezien de vele malen dat dit de eerste twee weken gebeurde
(60x in 11 dagen) hebben veel mensen behoefte aan deze lijst. Nu wil ik
vragen om ook eens iets bij te dragen. Al is het maar een woord of zin. Deze
lijst had niet kunnen bestaan zonder de belangeloze bijdragen die ik tot nu
toe al heb mogen ontvangen. De lijst is te downloaden op mijn homepage. Als
u daar toch bent kijkt u dan ook eens naar mijn Appeldoorn genealogie, mijn
kwartierstaat en de lijst met alle achternamen in mijn database.

http://homepages.hetnet.nl/appeldoorn-ewp/geneanl/main.html

--

Hou je goed, Erik.

This thread: