From: "suverein" <>
Subject: Genlias even OFF-LINE
Date: Tue, 28 Dec 1999 14:30:00 +0100

Aan hen die GenLias willen raadplegen,

Een telefoontje van mij aan de webmaster van het RA, leerde mij het
volgende:

Genlias is door moeilijkheden met de programmatuur tot begin Januari 2000
niet on-line, het installeren van een nieuwe server heeft voor
onoverkomelijke moeilijkheden gezorgd die niet door de oude software
opgevangen kunnen worden, even geduld dus tot begin Januari.

Vriendelijke groeten, Leo J. Suverein.

Zie mijn homepage:

http://msnhomepages.talkcity.com/HobbyCt/suverein/

Navolgende familienamen hebben altijd mijn interesse:

Batenburg, Bathoorn, Boegheim, van den Brand,
de Buck, Dinkelman, van Eenennaam, Juray,
Lemmens, Lorijn, Lyendaal (Lijndaal), Nomes,
van Putten, Slijpers, Suverein, Sweers,
Timmermans, Vanhove, Velders, Wouts (Wuijts),
Wagemakers, Wesemann.

Steeds bereid informatie uit te wisselen, bij
voorbaat Dank.

Prettige feestdagen en een fijne en gezonde jaarwisseling toegewenst.

Vriendelijke groeten, Leo J. Suverein.

This thread: