From: "Henk Verhoeven" <>
Subject: Re: fam.bloemzaad
Date: Tue, 22 Feb 2000 20:13:01 +0100

Gog is wel Goch in het Rheinland in Duitsland. Uit deze streek en de
aanpalende in Nederland kwamen nog al wat emigranten naar het Westen, o.a.
Haarlem en omstreken voor de blekerijen. Kijk even bij Herman de Wit want
volgens mij is Goch in Nederland na te kijken of je kan de diskettes kopen
bij Infosys AG in Leiden, precies herinner ik het mij niet meer.

Succes,
Henk

Engelina Bloemzaad-Kok <> schreef in berichtnieuws
88s6d8$34eg0$1@reader1.wxs.nl...

This thread: