From: "Fokke Zwaan" <>
Subject: Re: Sonneville (1)
Date: Mon, 27 Mar 2000 20:56:13 +0200

Bep en Albert,

Er zitten ook Sonnevilles, Zonnevijlles en dat soort spelvarianten in west
Zeeuws-Vlaanderen. Ik vermoed ook in oost Vlaanderen in Belgi-land. Ik heb
er weliswaar een paar op mijn homepage staan, maar van een eventuele
verwantschap met Lambert Sonneville uit Maastricht is mij overigens niets
bekend. Misschien moet je het ook eens in die hoek zoeken.

Groeten,

Fokke Zwaan

e-mail:
e-mail express:
ICQ-mail:
home page: http://home.wxs.nl/~fokke.zwaan
ICQ: 24246250

Bep & Albert Veldhuis <> schreef in
berichtnieuws 000e01bf9765$e87906c0$...
> Michiel Sonneville, 22 jr, geb Maastricht, zn van Lambert Sonneville &
Maria
> Catharina Grand Jean, trouwt Harderwijk 7-9-1853 met Wilhelmina Poelert.
geb
> ca 1828 Harderwijk, dr van Hendrik Jan Poelert & Hendrika Peters.
> Gevraagd: aanvullende gegevens Sonneville.
>
> Groet/Greetings van Bep & Albert Veldhuis
> in Barneveld, Beautiful Village in the middle of The Netherlands
> * Genealogie van Veluwse Geslachten *
> * Dutch - USA Family's
> * E-Mail Address:<>

This thread: