From: Enno Borgsteede <>
Subject: Re: nieuwe files op PLUSNET
Date: Tue, 13 Jun 2000 21:58:44 +0200

Piet Molema wrote:

> Ik communiceer overigens al meer dan 10 jaar wereldwijd o.a. over genealogie via BBS-en. Dus al veel langer dan vele lezers/schrijvers in deze ng. met Internet werken ;-)

Dat deed ik ook, met de nadruk op deed, alleen ging dat toen vooral over een andere hobby.

Maar als ik eerlijk mag zijn, vind ik dat file-announcements van BBS'en hier niet op hun plaats zijn. Je kunt in een wereldwijd lopende nieuwsgroep niet verwachten dat lezers even interlokaal of internationaal gaan bellen om
een file op te halen, toch?

Berichtenuitwisseling met Fido lijkt me uitstekend, maar voor files ga ik echt niet meer naar een BBS. Voor de hier geannonceerde files is volgens mij genoeg (gratis) ruimte te vinden op het web, en dan kan iedereen er bij.

vriendelijke groeten,

Enno

This thread: