From: "Ber Hommelberg" <>
Subject: Re: Latijnse tekst; vertaling gevraagd
Date: Mon, 19 Jun 2000 15:08:38 +0200

Een ieder die mij geholpen heeft met die latijnse tekst wil ik bij deze
hartelijk bedanken.

Bij drie dames staat innupta, bij vier heren caelebs. Ik heb geen idee of
dit toeval is. Innupta is dus ongehuwd. Caelebs ook (ik had al aan celibaat
gedacht), maar dan mogelijk ook ongehuwd in de betekenis van weduwnaar. Ik
schrijf deze heren dus nog maar niet allemaal af als mogelijke voortbrengers
van Hummelberger-nageslacht.

Nu kan ik het een en ander ten behoeve van mijn webpage weer in het Duits
vertalen.
Gelukkig kreeg ik voor vaderdag een Nederlands-Duits woordenboek. :-))

Ber
http://go.to/hommelberg/

>Ber Hommelberg <> wrote in message
>(met