From: "Yvette P. Hoitink" <>
Subject: Janna Smith, dochter van Engbert (Neede?)
Date: Wed, 19 Jul 2000 16:01:59 GMT

Hallo allemaal,

In mijn kwartierstaat komen de volgende personen voor:

ondertrouw Winterswijk 16 maart 1748: Berent van Nijkerken, jm sv Goossen
van Nijkerken - Wenterswijk
en Janna Smith, jd vw Engbert van Nede - woonagtig alhier

Uit verdere gegevens valt al te leiden dat Janna geboren moet zijn tussen
1710 en 1732. Hoewel er in de buurt van Winterswijk eind 1600 verschillende
personen voorkomen met de naam Engelbert Smith (of een variatie), heb ik
haar doop niet kunnen vinden. Ook snuffelen in de doopboeken van Neede
leverde tot nu toe niets op.

Heeft iemand aanvullingen of ideeen waar ik verder zou kunnen zoeken?

Bij voorbaat dank,
--
Yvette Hoitink
E-mail: hoitink @ home . nl (spaces added to avoid spam)