From: "Sjouwke" <>
Subject: Nieuw virus 2
Date: Fri, 21 Jul 2000 16:39:05 +0200

Lex heeft problemen gehad met de aanpassing van Windows om het gat in
Microsoft te dichten. Ik heb echter ook een nederlandstalige versie van
Win98, en bij mij gaf het geen enkel probleem. Echter ik heb geen idee welke
versie ik heb. Maar bij mij is alles goed verlopen, en ik voel me er een
stukje zekerder door, met al die waarschuwingen die nu echt overal op het
Internet te vinden zijn, langzamerhand.

Dus, tja, in ieder geval kon Lex OE niet meer opstarten, bij mij lukt dat
wel. Beiden een nederlandstalige versie van Win98. Misschien een
verschillende versie dus. Verder durf ik er niets meer over te zeggen, want
ik ben zeker geen expert. Maar wel bang voor virussen e.d., vandaar mijn
waarschuwing van gisternacht aan de groep.
Als iemand hierdoor een probleem mocht krijgen, mijn welgemeende excuses,
dat was echt niet mijn bedoeling.

groetjes,
SJOUWKE

--