From: "A. Mulder" <>
Subject: HULP GEVRAAGD MULDER/KOOMEN
Date: Mon, 18 Sep 2000 08:42:54 GMT

Wie o wie kan mij alstublieft helpen?

Mijn overgrootvader Evert Mulder, geboren 9 maart 1895 te Arnhem (overleden
te Amsterdam op 2 april 1953), is gehuwd geweest met ene Helena Maria Koomen
(zijn 1e huwelijk). Ik kan helaas niets terug vinden over deze vrouw. Ik
vraag mij af of zij overleden is, of dat het huwelijk ontbonden is door
echtscheiding. Tevens zou er uit dat huwelijk nog een zoon geboren moeten
zijn, Willem Adriaan Teunis Mulder, geboren 16-08-1916 (te Arnhem?). Deze
gegevens heb ik echter van mijn oma, maar twijfel aan de werkelijkheid van
dit verhaal. Wie kan voor mij uitzoeken waar Helena Koomen vandaan komt, of
ze overleden is, waar en wanneer dit huwelijk ontbonden is en waarom, en of
de genoemde zoon werkelijk bestaat? Is er uberhaupt een mogelijkheid om hier
achter te komen zonder geboortedata en verdere gegevens?

Mijn dank zou zeer groot zijn als iemand mij hier mee kan helpen. Bereid tot
wederdienst in Rotterdam.

Mvg,
A. Mulder

This thread: