From: "A. Mulder" <>
Subject: Re: HULP GEVRAAGD MULDER/KOOMEN
Date: Mon, 18 Sep 2000 11:54:11 GMT

Hallo Yvonne,

Dank je voor je reaktie. De persoonskaart van mijn overgrootvader heb ik.
Daar wordt Helena Maria Koomen wel op vermeld onder Gehuwd met, maar geen
geboortedata, huwelijksdatum of iets dergelijks. Oh wacht, ik zie nu wel een
lichte S staan, maar geen datum. Een scheiding dus. Ook die mogelijke zoon
wordt op deze kaart niet vermeld. Met die kaart kom ik dus niet veel verder.

Groetjes, en bedankt in ieder geval tot zo ver.
A. Mulder

http://www.cbg.nl/pkenpl.htm
> kun je meer informatie krijgen over zo'n persoonskaart. In de meeste
> gevallen staan alle partners er op vermeld, met geboortedatum en -plaats,
> alsmede de reden waarom het huwelijk ontbonden is (O voor overlijden
partner
> of S voor scheiding).
>
> Succes ermee,
> --