From: <>
Subject: Re: BK vraagje
Date: Sat, 18 Nov 2000 05:52:05 +0100

Hallo vrienden van sg-benelux

Ergens in Dutch.bkw staat een rijtje voorvoegsels die je kunt
uitschakelen of veranderen. Bij mij sorteert BK echt op "Meer" als ik
van der Meer invoer. Mijn rijtje ziet er dan ook als volgt uit:

*VAN
*DER
VON
*DEN
*TEN
*DE
*TER
*TE
LE
*OP
*IN
*JR
*SR
II
III
IV
*JR.
*SR.

Let op dat je de plaats en het aantal regels niet wijzigt!
* betekent uitgeschakeld.

Veel succces,
Leo Verwoerd

This thread: