From: "Gerrit van der Beek" <>
Subject: Re: Gratis Gen-tree programma kunt u nu bekijken
Date: Sun, 18 Feb 2001 12:54:51 +0100

Dag Jan,

Prachtig programma, bedankt voor deze tip!
Het koste even moeite om te ontdekken hoe de bestanden worden opgeslagen
(bij het verlaten van het programma werd soms ook de database gewist), n
mijn computer gaat na gebruik erg langzaam werken (zijn er meer die daar
last van hebben?), maar de uitvoer is verder erg mooi. Misschien kan er nog
wat gevonden worden op high-asci tekens, want dat wordt een beetje vreemd.
Wie belangstelling heeft kan mijn bestand (10.500 personen) m.b.v. dit
programma bekijken zie
http://home.wish.net/~gvdbeek of een verkorte versie (kwartierstaat van mijn
dochter zonder overige gezinsleden) op http://home.trouwweb.nl/gvdbeek

Met vriendelijke groet,