From: "DutchGenWeb" <>
Subject: Re: Regio "Alblasserwaard en Land van Arkel" toegevoegd aan DutchgenWeb
Date: Sat, 5 May 2001 17:32:16 +0200

Hallo Gerrit,

Ik zelf heb ook problemen met het bereiken van de pagina.
Ik heb het aan de beheerder door gegeven dat de pagina regelmatig niet wil
doorkomen.
Zelf heb ik tijdelijk de link gewijzigd naar de pagina's Arie jan Stasse,
deze werkt nl. wel goed.
Waarschijnlijk heeft het te aken met de snelheid of capaciteit van de server
waar de pagina's staan.
Meestal lukt het wel na een aantal keer proberen.
http://www.rootsweb.com/~nldwgw/alblasserwaard.htm

T.Strik
Host DutchGenWeb
http://www.rootsweb.com/~nldwgw/

"Gerrit van der Beek" <> schreef in bericht
> Helaas werkt de link naar de gegevens niet.....
>
> --
> Met vriendelijke groet,
> Gerrit van der Beek,
> Bleiswijk,