From: "Luuk Keunen" <>
Subject: Re: Opzoeken in Alkmaar/Zaandijk
Date: Tue, 15 May 2001 09:22:20 +0200

Herma,

Begin 19e eeuw moet er in de overlijdensregisters van Alkmaar een zekere
Koert Kuene te vinden zijn. Ik heb zijn overlijden al eens opgezocht in het
RA te Haarlem, maar die akte was op film slecht leesbaar. Ik heb de gegevens
nu niet bij de hand, maar het overlijden moet ergens tussen 1811 en 1850
plaats gehad hebben (zie TJ Tafels). Zou je die akte voor me over kunnen
nemen?

gegroet,
Luuk Keunen

"hermaout" <> wrote in message
> Binnenkort gaan ik 1 dagje naar Alkmaar en 1 dagje naar Zaandijk
> Als je iets wil laten opzoeken geef het dan nu even door .
> Herma OUT

This thread: