From: "BMUluxembourg" <>
Subject: Re: spam van W.I. van Pelt
Date: Sun, 10 Jun 2001 10:11:19 +0200

Hallo iedereen,
Ik werk wel mee aan het project. Het geeft de mogelikheid om sneller aan
gegevens te geraken en daar ben ik heel blij mee.Op dit moment kan ik hem
nog niet veel helpen bij de uitwisseling van informatie maar in de toekomst
zal dat zeker wel kunnen . Maar iedereen is vrij erop te reageren of
niet.Via deze weg kun je in kontakt komen met andere mensen die zich met
dezelfde namen bezig houden . Maar dit is enkel mijn bescheiden mening.
Groetjes
Verberght Annie

.
G. Hesselink <> a crit dans le message :
9fu43f$c87$1@azure.nl.gxn.net...

This thread: