From: L&P <l&p@camerama.demon.nl>
Subject: FAMILIENAAM "GOEDDAGEN"
Date: Mon, 11 Jun 2001 22:03:37 +0100

Hallo, Al-wetende NG lezers !

Dit bericht gaat over PIETERNELLA GOEDDAGEN.

Ik heb maar heel weing informatie voor U

maak ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Pieternella GOEDDAGEN woonde (verbleef?) met haar echtgenoot

PIETER WILLEMSTEIN op 5 maart 1775 te Willemstad

Deze informatie is juist daar er te Willemstad

op deze datum hun zoon PIETER WILLEMSTEIN werd

geboren. Deze zoon Pieter huwt te Sommeldijk

op 9 december 1819.

Het bovenstaande stukje Willemstein past zeer

waarschijnlijk in de grotere Willemstein genealogie,

en het is mogelijk dat tenminste de vader of de

grootvader reeds vermeld zijn. Echter door mij niet als

zodanig te herkennen zijn.

Daarom maar geprobeerd onder GOEDDAGEN - een niet erg

veel voorkomende familienaam lijkt mij zo .......?

Weet iemand raad ?

voor Willemstein/ willemsteijn/ Willemstijn/ Willemstyn USA

zie ook: http://www.camerama.demon.nl

Hartelijk dank,

Patrick van Griethuysen

This thread: