From: "Luuk Keunen" <>
Subject: Re: Programma voor stamboom ???
Date: Mon, 15 Oct 2001 09:06:55 +0200

Voor bepaalde zaken gebruik ik nog steeds WP 5.1, omdat tekstbestanden in
WP-format nog altijd veel kleiner zijn dan word-documenten. Je kunt ze dan
wel in Word omzetten, maar het openen van tekstbestanden van honderden KB's
duurt dan erg lang. Lang leve WP 5.1 (soms) :P

--
gegroet,
Luuk Keunen

* e-mail: (verwijder -nospam)
WWW: http://genealogie.tripod.com
(Zuidoost-Brabantse genealogieen)

* tevens webmaster Heemkundekring H.N. Ouwerling -
Deurne
e-mail: (verwijder -nospam)
WWW: http://ouwerling.tripod.com

"Marga Hoogenboom-Keuvelaar" <> wrote in
message news:9q7bnr$i7r$1@news.hccnet.nl...

This thread: