From: "Frank and Annechien" <>
Subject: RE: Hulp en advies mbt Legacy
Date: Sun, 21 Oct 2001 18:00:03 -0700

Wim,

Dit is iets waar ik zelf ook mee heb gezeten, en ik los het zo op:
De akte is mijn Master Source.
Als ik een onderdeel uit het dokument gebruik, dan beschrijf ik dit in de
Source Detail.

Voor Repository (nederlands?):
Heb ik een kopie of transcriptie van het dokument dan ben ik zelf de
repository.
Zo niet, dan is de repository het archief, of waar het dokument ook maar te
vinden is.

Dus een Master Source kan één stukje papier zijn, of een heel boek. Zelfs
een email, met gegevens doorgestuurd van een mede-genealoog of familielid
registreer ik als een Master Source.

'k Ben benieuwd of hier meer discussie door los komt. Ik vermoed van wel,
en zie er naar uit om andere aanpakken te horen.

Vriendelijke groeten,

Frank van Thienen
Vernon, BC Canada
using The Master Genealogist, researching:
van Thienen, Zwaga, Runia, van der Laan and a bunch more!