From: "Piet Molema" <>
Subject: Snaterse
Date: Fri, 16 Nov 2001 18:32:15 +0100

Collega's,

Vandaag tijdens de lunch sprak ik met mijn collega, George Snaterse, over
genealogie. Hij vertelde me ineens dat hij ook meer wilde weten over zijn
voorouders. Hij was er echter nog niet toegekomen om op onderzoek uit te
gaan. Een reden daarvoor is o.m. zijn gebrek aan kennis hoe je zoiets moet
starten.

Ik heb hem toegezegd om jullie in deze nieuwsgroep te vragen of iemand
gegevens over de familie Snaterse heeft en of iemand al bezig is met het
samenstellen van een genealogie Snaterse.

Als enige aanknopingspunten gaf hij mij de volgende (summiere) gegevens.

opa:
George Lodewijk Snaterse gehuwd met N.N.

ouders:
Nicolaas Snaterse x Elisabeth Krispijn

kind:
George Lodewijk Snaterse.

Verder vertelde hij nog dat zijn opa waarschijnlijk in de mijnen heeft
gewerkt en dat in Amerika mogelijk ook nog (verre) familieleden wonen.

Wie heeft meer informatie over (het voorgeslacht van) bovenvermelde personen
en helpt hem een beetje op weg?

Met vriendelijke groeten,
Piet Molema
Webmasters: Genealogie Groningen, Drenthe, Zeeland, Hoeksche Waard,
Wegwijzer Genealogie en Archieven in Nederland:
http://home.hccnet.nl/p.molema
Listowner Malinglist NLD-Hoeksche-Waard:
NL - http://home.hccnet.nl/p.molema/hwmail.htm
Eng - http://lists.rootsweb.com/index/intl/NLD/NLD-HOEKSCHE-WAARD.html
Host query boards Groningen, Drenthe, Zeeland, Hoeksche Waard
Co-moderator Mailinglist Genealogy Zeeland:
http://home.hccnet.nl/p.molema/zemail.htm

This thread: