From: "Luuk Keunen" <>
Subject: De Vocht
Date: Fri, 4 Jan 2002 08:41:57 +0100

Luc,

Heb jij je ook bezig gehouden met de familie De Vocht in Arendonk? De moeder
van mijn betovergrootvader was Anna Catharina de Vocht (1831-1875), gehuwd
met Lambertus Honings (1832-1922) en wonende in Deurne. Ik heb de familie
terug tot Gregorius de Vocht en Johanna Soemons, maar dan heel sober (alleen
doop- en begraafdata, geen complete gezinnen). Bovendien raak ik bij het
echtpaar Godefridus de Vocht - Catharina de Vocht (de grootouders van Anna
Catharina), gehuwd in 1767, het spoor enigszins kwijt voor de vrouwelijke
lijn; ik weet dat Catharina een dochter is van Johannes de Vocht en
Petronella van der Sanden, gehuwd in 1739 te Lage Mierde (NB), maar dan?

--
gegroet,
Luuk Keunen

(verwijder -nospam)
http://genealogie.tripod.com

HEEMKUNDEKRING H.N. OUWERLING
Deurne
http://ouwerling.tripod.com-nospam (verwijder -nospam)

De Voght Luc <> schreef in berichtnieuws
3c34d14c$0$33507$...

This thread: