From: "Luuk Keunen" <>
Subject: Re: Roepnaam
Date: Fri, 8 Mar 2002 14:19:33 +0100

Bedenk dat een roepnaam die niets te maken heeft met doopnamen in beginsel
pas vanaf de jaren 1960, 1970 gebruikelijk is! Maak onderscheid tussen de
tegenwoordige tijd en het verleden, het projecteren van onze na-oorlogse
gebruiken op vroeger levert niet altijd een juist beeld op.

gegroet,
Luuk Keunen

Wim <> schreef in berichtnieuws
a6a61o$61u$1@news.hccnet.nl...