From: "Piet Molema" <>
Subject: Re: dutch genealogy.com
Date: Sat, 22 Jun 2002 14:37:29 +0200

Georgina,

Ik wil niet vervelenbd zijn, maar volgens mij heb je het niet goed gelezen
of wat waarschijnlijker is niet ver genoeg doorgelezen.
NA (of aan het einde van) het artikel staat op de rechterpagina bovenaan dat
je het ook via ons Erfgoed kunt bestellen. In Nederland dus. Er wordt
verwezen naar de bijgevoegde bestellijst.
Voglens mij bevat de index slechts bepaalde delen van Zuid-Holland die met
name worden genoemd.

Waar ik overigens wel interesse in heb is het Aardrijkskundig Woordenboek
van Van der Aa, maar daar zou ik graag eerst meer over willen weten. Is dat
op dezelfde manier doorzoekbaar via een index als de overige genea-CD-ROM's.
Wie weet daar meer van?

Met vriendelijke groeten,
Piet Molema
Genealogie Groningen, Drenthe, Zeeland, Hoeksche Waard, Wegwijzer Genealogie
en Archieven in Nederland: http://home.hccnet.nl/p.molema
Listowner Malinglist NLD-Hoeksche-Waard:
NL - http://home.hccnet.nl/p.molema/hwmail.htm
Eng - http://lists.rootsweb.com/index/intl/NLD/NLD-HOEKSCHE-WAARD.html
Host query boards Groningen, Drenthe, Zeeland, Hoeksche Waard
Mailinglist Genealogy Zeeland: http://home.hccnet.nl/p.molema/zemail.htm

This thread: