From: "Bert van Kootwijk" <>
Subject: Re: dutch genealogy.com
Date: Sat, 22 Jun 2002 16:48:15 +0200

Nee, dat is niet op de zelfde manier doorzoekbaar. Je kunt direct naar net
begin van de plaatsen met bv een "G".
Daarna is het gewoon bladeren tot je de gewenste plaats hebt gevonden.
Bert van Kootwijk

Email
Homepage: http://home.hetnet.nl/~vankoot/index.html
met voorouders
op het Eiland IJselmonde, West Brabant, Gouda eo en Leiden, Prov
Utrecht, Over Betuwe