From: "Fokke de Jong" <>
Subject: RE: Test
Date: Sun, 14 Jul 2002 21:46:00 +0200

Hallo lijstgenoten,

Even een korte uitleg:

Eigenlijk is er sprake van twee verschillende genealogische media:
- de mailing-lijst van en
- soc.genealogy.benelux, een nieuwsgroep.

Berichten in het ene medium werden tot voor kort doorgesluisd naar het
andere. Naar het schijnt is of wordt er een server vervangen bij Rootsweb en
werkt de 'gateway' daarom tijdelijk niet... Maar hoe lang dat 'tijdelijk'
gaat duren, is mij ook niet bekend. Wel zou er beloofd zijn dat na afloop
alle berichten doorgestuurd worden. Of ik daar blij mee moet zijn, weet ik
niet omdat dat juist in vakantietijd een enorme berg mailtjes zou kunnen
opleveren. Ondertussen werken beide media apart wel en zend ik mijn
bijdragen voorlopig maar apart naar beide in. Daarbij de aantekening dat
Rootsweb momenteel erg traag werkt, vergeleken met het verleden.

Met vriendelijke groet,

Fokke de Jong - Hellevoetsluis - Nederland

Genealogisch onderzoek naar: De Jong - De Haan (Opsterland en
Ooststellingwerf in Friesland), Giezen en Eitens (Roden en Peize in Drenthe)