From: "Sjouwke" <>
Subject: Re: schuurman uit rolde en duitsland
Date: Wed, 11 Sep 2002 00:47:51 +0200

En Emlichheim ligt vlak over de grens bij Schoonebeek, van de Ja-knikkers en
de NAM. Ik woon daar vlakbij en kom weleens in Emlichheim, vooral
alcoholhoudende zaken zijn daar de helft goedkoper dan aan onze kant van de
grens ;-)
Je kunt er daarom zelfs pinnen met een nederlandse pinpas van welke ned.
bank dan ook, en in de meeste winkels verstaan ze uitstekend nederlands ;-)

--
groetjes,
Sjouwke G. Nub

foto-albums: