From: "Evelien van Ruitenbeek" <>
Subject: FW: Aanmelding conform Wet Bescherming Persoonsgegevens
Date: Tue, 17 Sep 2002 23:24:28 +0200

Dag Eddy,

Wat is dit dan???

Groetjes,
Evelien

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Evelien van Ruitenbeek [mailto:]
Verzonden: dinsdag 17 september 2002 10:53

Dag Eddy,

Omdat ik binnenkort een totaal nieuwe site op internet zet, heb ik me
aangemeld bij het CBP. Er komen namelijk van iemand gegevens op te staan,
waarvoor hij toestemming heeft van de personen zelf. Dus nog levende
personen:-)

Ik heb opgegeven dat ik genealogische gegevens plaats op internet.
En bij een andere vraag, dat als er nog levende personen op staan, ik daar
toestemming voor heb van betrokkenen.

Vergeet niet per post het AUTHENTICATIEFORMULIER ondertekend naar het CBP te
zenden.
Dat was ik dus even vergeten en kreeg na een paar dagen een telefoontje.

Succes!
Evelien van Ruitenbek

To join Ancestry.com and access our 1.2 billion online genealogy records, go
to:
http://www.ancestry.com/rd/redir.asp?targetid=571&sourceid=1237

This thread: