From: "Jaap Medema" <>
Subject: Re: Aanmelding conform Wet etc ....
Date: Wed, 18 Sep 2002 09:18:20 GMT

Rob schreef:
"Gewoon zo doorgaan. Krijg je een klacht dan verwijder je het gewoon."

Hallo Rob, Arie, e.a.

Ieder mag natuurlijk zijn mening hebben; de mijne is volkomen tegengesteld.

In dit democratische (en daar ben ik erg blij mee!) land is er een wet gemaakt, krom of niet, naar je eigen smaak of niet, naar je eigen behoefte of niet. Natuurlijk zitten er in en aan veel wetten eenzijdige zaken, vervelende consequenties. Niet voor niets worden wetten wel eens aangescherpt, versoepeld, aan de tijd aangepast.

Ik ben van mening dat je wetten niet moet overtreden tot er iemand gaat piepen. (Ook ik rijd natuurlijk wel eens te hard.)

Er wordt in ons landje de laatste tijd nogal over de terugkeer van normen en waarden gepraat.
Ik vind het een slechte zaak als ieder gaat bepalen welke normen (wetten) voor hem of haar wel van toepassing zijn en welke niet. De minister die daar zo over denkt, bereikt daar een tegenovergestelde mentaliteit mee.

Jaap Medema

En laat ik niet merken dat ik ooit op iemands site word vermeld ;-)
hoewel ik het leuk zou vinden dat ik zo familie ontdek!

This thread: