From: "Piet Molema" <>
Subject: Re: OT: nieuwsgroepberichten
Date: Mon, 23 Sep 2002 20:52:45 +0200

Ik heb onder de menu-optie Beeld in OE Huidige weergave > Gelezen berichten
verbergen aangeklikt. Is altijd weer te veranderen. Wil ik een gelezen
bericht nog even "bewaren" dan druk ik in de menubalk op de knop Markeren
als ongelezen. Deze knop heb ik er zelf bijgeplaatst. Klik daarvoor met
rechts op de balk waar de knoppen zitten en kies voor Aanpassen.

Als de postings opde server worden verwijderd dan ben je ze t.z.t. helemaal
kwijt. Wil je iets bewaren kopieer dat dan naar een andere map.

--
Met vriendelijke groeten,
Piet Molema

This thread: