From: Rob Kuijsten <>
Subject: Re: isis-archief gelderland
Date: Sat, 28 Sep 2002 20:36:30 +0200

Deze link werkt bij mij wel goed,-met ZoneAlarm en CookieWall aan-
onder Netscape 7.0, dat sneller is dan de voorgaande edities. Helaas
voor Netscape alleen de sympathie, het ziet er erg fraai uit, voor het
werk blijf ik de voorkeur geven aan Explorer.

Met vriendelijke groeten
Rob Kuijsten

This thread: