From: "Rob Hubert" <>
Subject: RE: Help bij testen van HTML compressie gzip
Date: Wed, 2 Oct 2002 14:57:24 +0200

Jan en Tom,

Zoals ik al eerder schreef heb ik op mijn website pagina's staan die
vrij groot zijn en dat duurt natuurlijk lang voordat deze zijn
ingeladen. Aan jullie discussie te zien moet dit op te lossen zijn. Ik
las dus dat o.a. gzip hier eventueel bij zou kunnen helpen. Kan je mij
ook vertellen hoe dit werkt, want ik kom in hun beschrijving niets over
htm pagina's tegen. Misschien heb ik het wel helemaal verkeerd begrepen,
maar het zou zeker een goede zaak zijn als ik de bezoeker van de website
ter wille kan zijn en hem/haar kan helpen met het sneller inladen van de
pagina. Je mag me ook rechtstreeks mailen, misschien dat anders de groep
hier te veel mee belast wordt.

Vr. groeten,

Rob Hubert

PAF Gebruikersgroep Nederland http://net.clubs.nl/paf
Website overlijdensberichten (ruim 12.000)
http://members.ams.chello.nl/r.hubert1/

In en uitgaande mail wordt gecontroleerd met Norton AntiVirus 2002