From: "j.h. berghuizen" <>
Subject: Re: zoekvraag Veenendaal
Date: Sun, 20 Oct 2002 23:59:13 +0200

Jan,

Hier alvast een beetje info (p.s.de genoemde plaatsen bij de leeftijd is de
geboorteplaats):

Datum: 10-09-1898

Man
Naam: Cornelis Heikamp
Leeftijd: 21
Plaats: Veenendaal
Vrouw
Naam: Jannetje Schoeman
Leeftijd: 22
Plaats: Veenendaal

Vader man
Naam: Gijsbert Heikamp
Moeder man
Naam: Maria Beekman

Vader vrouw
Naam: Teunis Schoeman
Moeder vrouw
Naam: Jannetje van Barneveld

Ook de ouders van Gijsbert en Maria er maar bij gedaan:

Gemeente: Veenendaal
Datum: 03-10-1874
Man
Naam: Gijsbert Heikamp
Leeftijd: 30
Plaats: Veenendaal
Vrouw
Naam: Maria Beekman
Leeftijd: 21
Plaats: Velp
Vader man
Naam: Cornelis Heikamp
Vader vrouw
Naam: Cornelis Beekman
Moeder man
Naam: Geurtje de Kamper
Moeder vrouw
Naam: Maria de Rooij

En de ouders van Cornelis en Geurtje:

Gemeente: Veenendaal
Soort akte: Huwelijksakte
Datum: 11-02-1832
Man
Naam: Corneeles Heijcamp
Leeftijd: 25
Plaats: Veenendaal
Vrouw
Naam: Geurtje de Kamper
Leeftijd: 20
Plaats: Veenendaal (Geld.)
Vader man
Naam: Gijsbert Heijcamp
Vader vrouw
Naam: Cornelis de Kamper
Moeder man
Naam: Dirkje van Eede
Moeder vrouw
Naam: Geertruida van Essen

En daarna wordt het zoeken in de kerkboeken. Normaal zou ik dit in het
helaas ondergelopen archief van Wijk bij Duurstede opzoeken, maar er zijn
gelukkig ook andere methodes:

Hierbij de dopen van de kinderen van de hiervoor genoemde Gijbert en Dirkje
HEIJCAMP Gijsbert, en Dirkje van Eede,
Cornelis 26 10 1806
Dirkje geb./ged. 2/18 10 1807
Angenietje geb./ged. 20 Aug./1 Sept. 1809

The END.

--
Met vriendelijke groet,
Joop Berghuizen

http://www.berghuizen.com

""Jan Schuurman van Rouwendal"" <> wrote in message

> Wie kan helpen.
>
> Ik ben op zoek naar o.a.
>
> Cornelis Heikamp, huwde Veenendaal 10-09-1898 Jannetje Schoeman
> uit dit huwelijk o.a.de volgende kinderen.
>
> Teunis geb.. 17-11-1900 Veenendaal (Gelders ?)
> Gerrit geb.. 15-03- 1910 Veenendaal
> Ries ? Heikamp
>
> Graag zou ik willen weten,
> Wie zijn de ouders van Cornelis Heikamp en de geb.. datum van Cornelis.
> en de geb.. datum van Ries ? Heikamp
>

> Met vriendelijke groet,
> Jan Schuurman van Rouwendal

This thread: